Πως λειτουργεί η Ολόσωμη Κρυοθεραπεία για την Απώλεια Βάρους;

Η προσπάθεια απώλειας βάρους μπορεί να αποδειχθεί χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία. Αν όμως σας λέγαμε ότι δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείστε; Εάν εντάξετε την ολόσωμη κρυοθεραπεία στην ζωή σας, σε συνδυασμό με μία υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή και συχνή άσκηση, θα δείτε γρήγορα αποτελέσματα και μεγάλη πρόοδο προς την επίτευξη των στόχων σας.

Εμείς θα σας πούμε τα πάντα για το πώς η κρυοσάουνα θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρήγορα.

Η κρυοθεραπεία αυξάνει ταχύτατα τον μεταβολικό σας ρυθμό, κάτι που – σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής, συχνή άσκηση και ισορροπημένη διατροφή – αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να κάψετε λίπος πολύ ταχύτερα. Μετά την συνεδρία, ο εγκέφαλός σας δίνει εντολή στο σώμα σας να στείλει αίμα στον πυρήνα για να αυξηθεί η θερμοκρασία του σώματός σας και κατά συνέπεια ο μεταβολικός σας ρυθμός. Εμπλουτισμένο αίμα διαχέεται σε ολόκληρο το σώμα σας, τονώνει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, σας ανακουφίζει από τον πόνο και συμβάλλει στην κυτταρική ανάπλαση. Μετά την έκθεσή σας σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός κατά την συνεδρία, ο οργανισμός σας προφανώς θα χρειαστεί αξιόλογα ποσά ενέργειας για να επαναφέρει την θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα. Ουσιαστικά ο οργανισμός σας νομίζει ότι θα παγώσει. Όπως όταν κρυώνετε τον χειμώνα, θα αισθανθείτε τρέμουλο και οι εσωτερικές διεργασίες σας θα εργαστούν πιο σκληρά για να αυξήσουν την θερμοκρασία του σώματός σας. Ως εκ τούτου, ξεκινά η διαδικασία καύσης λίπους πολύ ταχύτερα καθώς το σώμα σας χρειάζεται περισσότερη ενέργεια και θρεπτικά στοιχεία προκειμένου να συνεχίσει να λειτουργεί υπό τις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. Για έως και 8 ώρες μετά την συνεδρία, θα κάψετε περίπου 2000-3000 kJ, που αντιστοιχούν σε περίπου 500-800 θερμίδες. Τόσες θερμίδες θα καίγονταν εάν τρέχατε για 45 λεπτά. Αυτό έρχεται επιπλέον της καύσης θερμίδων στα πλαίσια της υγιεινής διατροφής και άσκησης. Επαναλαμβανόμενες συνεδρίες θα σας χαρίσουν βέλτιστα αποτελέσματα ενώ θα βελτιωθεί η κυκλοφορία του αίματος και η μυϊκή λειτουργία.

Πόσο συχνά θα πρέπει να κάνω Κρυοθεραπεία για να χάσω βάρος;

Προκειμένου να αποκομίσετε τα βέλτιστα αποτελέσματα από τις συνεδρίες κρυοθεραπείας, σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή και άσκηση, συστήνεται ένα πρόγραμμα τουλάχιστον 10 συνεδριών εντός 2-3 εβδομάδων. Οι 10 συνεδρίες συστήνονται γιατί μετά από τις πρώτες σας συνεδρίες, ο αυξημένος μεταβολικός ρυθμός έχει την τάση να διατηρείται περισσότερο μεταξύ των συνεδριών βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο το αποτέλεσμα.
Υπάρχουν αποδείξεις επιτυχούς απώλειας βάρους;
Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «The Journal of Clinical Investigation» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι άτομα που βρίσκονταν 2 ώρες την ημέρα σε δωμάτιο με θερμοκρασία 17℃ κατανάλωσαν περισσότερη ενέργεια από όσους βρίσκονταν σε δωμάτιο με θερμοκρασία 27℃. Ομοίως, άλλη μελέτη κατέληξε ότι άτομα που κοιμούνται σε θερμοκρασία 19℃ παρουσιάζουν αυξημένα επίπεδα καύσης θερμίδων έως και 42% και 10% αύξηση στον μεταβολικό ρυθμό. Εάν μία μεταβολή θερμοκρασίας μόνο 10℃ προκαλεί τόσο μεγάλη διαφορά, φανταστείτε τα αποτελέσματα που θα έχει η έκθεση σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός. Η μελέτη αυτή ωστόσο φαίνεται να υπονοεί ότι η απλή έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες κατά την κρυοθεραπεία αρκεί για την απώλεια βάρους. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει.

 

Τι άλλο πρέπει να κάνω μαζί με την Κρυοθεραπεία;

Η κρυοθεραπεία θα πρέπει να χρησιμοποιείται συμπληρωματικά με υγιεινή διατροφή και συχνή άσκηση. Εάν δεν ασκείστε και δεν τρέφεστε σωστά μαζί με τις τακτικές συνεδρίες σας, δεν πρόκειται να δείτε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που θα μπορούσατε. Κατά την συνεδρία, οι χαμηλές θερμοκρασίες προκαλούν την απελευθέρωση ενδορφινών χαρίζοντας σας μία αίσθηση φρεσκάδας και αναζωογόνησης. Οι ενδορφίνες, σας βοηθούν να αυξήσετε την ένταση της σωματικής σας άσκησης ενώ επιταχύνουν και την αποκατάσταση από το μυϊκό πιάσιμο. Η διαδικασία θα πρέπει να επαναλαμβάνεται τακτικά προκειμένου να δείτε αποτελέσματα πολύ ταχύτερα. Εκτός από την απώλεια βάρους, η κρυοθεραπεία συμβάλλει και στην αποκατάσταση. Αυτό σας επιτρέπει να προπονείστε πιο έντονα και πιο συχνά. Στα πλαίσια μελέτης που δημοσιεύτηκε στο «Journal of Orthopaedic and Sports Physical Therapy» 9 αθλητές εκτέλεσαν 3 συνολικούς ποδηλατικούς κύκλους και υποβλήθηκαν σε διαφορετικές μεθόδους αποκατάστασης μεταξύ αυτών. Οι μέθοδοι αυτοί ήταν ενεργή αποκατάσταση, ξεκούραση και κρυοθεραπεία. Μετά την δοκιμή, όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ο κύκλος μετά την κρυοθεραπεία ήταν ευκολότερος από τους άλλους δύο και ότι αισθάνονταν καλύτερα τα κάτω άκρα τους. Αυτή η καλύτερη αίσθηση των κάτω άκρων μετά την κρυοθεραπεία επιτρέπει στους αθλητές να προπονούνται πιο σκληρά.

Απολαύστε όλα τα οφέλη της Κρυοθεραπείας.

Τώρα λοιπόν ξέρετε πώς οι συνεδρίες κρυοθεραπείας θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος. Γνωρίζετε όμως τα άλλα οφέλη της κρυοθεραπείας; Εμείς είμαστε εδώ.

2018-07-19T12:39:20+00:00 Ιούλιος 19th, 2018|Categories: Cryosaunastudio|